Monday, November 24, 2008

Ramazan'ın Son Günleri

BEST Istanbul'a girdiği ilk andan itibaren gerek karizması, gerek seksapelitesiyle etrafındaki dikkatleri üzerine toplamayı başaran Dinç, çok kısa bir sürede LBG'sinin starı olmayı başarmıştı. Bu starlığın ona kazandırdığı avantajları çok iyi kullanmasını bilerek 5'te 23 gibi BEST'te uzun süre kırılması imkansız gibi gözüken bir rekora imza atarak aslında her zaman LBG'sinden bir adım önde olduğunu ispatlamıştı.

GA 2008 ve RM 2008 seçimlerine adaylığını koyması hakkındaki sorulara "ülkemi Avrupa'da en iyi şekilde temsil edeceğim, bundan kimsenin en ufak bir şüphesi olmasın" şeklinde yanıt veren Dinç, her iki seçimden de 0 oy alarak aslında şöhret basamaklarının zirvesinde sadece birkaç adım atmıştı. Bu adımların geriye doğru olduğunu düşünen bazı kesimler, Dinç'in kendine bile oy vermeyerek aslında popülaritesini ne kadar arttırdığını farketmiyorlardı, ya da belki farketmek istemiyorlardı...

Geçtiğimiz toplantıya gelen Dinç, her ne kadar röportaj taleplerimizi reddetse de biz onun bakışlarından "Avrupa artık bana dar geliyor, Dünya'ya açılmak istiyorum" dediğini anlıyorduk. 3 hafta sonra Amerika yollarına düşecek olan Dinç, yaptığı basın açıklamasında 1 hafta Kıbrıs'ta, 1 hafta da İzmir'de kalacağını açıklamış, BEST Istanbul ile son haftasını geçirecek olmanın verdiği üzüntüyü bizimle paylaşmıştı.

Elinden düşmeyen sigarası, ilginç gözlükleri, deneysel müzik zevki ve kendine özgü tarzı ile Ramazan kalbimizde yaşamaya devam edecek...

1 comment:

GoshkiN said...

RAMAZANNN seni özliicez!! =) Sayende kulübün LOSER ı ben diilm =P Sensiz naapcaz böle =)